FAQ | The Apartments Company

FAQ

Her finner du våre oftest stilte spørsmål - og kanskje svaret på det du lurer på? Hvis ikke; ta kontakt med oss :-)

FAQ

Her finner du våre oftest stilte spørsmål - og kanskje svaret på det du lurer på? Hvis ikke; ta kontakt med oss :-)

Spør oss!

Lurer du på noe? Vi vil gjerne høre fra deg. Ta kontakt med oss, eller sjekk ut våre ofte stilte spørsmål. Her finner du våre FAQ (Frequently Asked Questions).

Har du spørsmål til oss eller et godt tips? Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller e-post, eller del gjerne dine spørsmål, kommentarer og innspill med oss på vår Facebookside.

Betalingsbetingelser

Betaling av oppholdet skjer før eller ved ankomst, og eventuell fakturering skal være avtalt på forhånd.

Vi aksepterer følgende betalingskort:

  • Diners
  • JCB
  • MasterCard/Eurocard
  • Visa
  • Amex

The APARTMENTS company er autorisert som hotell, og har derfor rett til å be om fullstendige kredittkortopplysninger slik at avtalt beløp registreres som depositum eller betaling for oppholdet.

Depositum

For alle bestillinger som ikke er garantert av et firma med gyldig firmaavtale med oss, forbeholder vi oss retten til å kreve depositum ved innsjekk.

Depositumet kan variere med hensyn til lengde på oppholdet og type leilighet. Ta kontakt med oss på mail eller telefon for mer informasjon. Tilbakebetaling av depositum skjer via vår bank. Avhengig av hvilken bank som benyttes, kan det ta noen dager å få depositumet tilbake på konto. Et depositum skal kunne dekke opp for manglende betaling og skader på leiligheten.

Hvilke avbestillingsregler gjelder?

Når du foretar din bestilling, vil du få oversendt våre avbestillingsregler. Disse avhenger av hvor lenge din reservasjon gjelder for. Sjekk din reservasjon for oppdaterte avbestillingsregler.

Bestillinger som ikke er garantert med kredittkort vil automatisk bli kansellert kl. 16:00 på ankomstdagen. Dersom du vet at du har ankomst etter kl. 16:00 må du garantere for bestillingen med et kredittkort.

Ta kontakt med oss på (+47) 4014 1111 
eller info@theaptco.no for å avklare din ankomst.

Avbestilling og gebyr:

Avbestilling må skje innen kl. 16:00 dagen før ankomst eller under oppholdet.

Gebyr: Tilsvarende 1 døgn, det samme gjelder ved «no show».

Avbestilling må skje senest 3 dager før ankomst, eller under oppholdet.

Gebyr: Tilsvarende 3 døgn, det samme gjelder ved «no show».

Avbestilling må skje senest 7 dager før ankomst, eller under oppholdet.

Gebyr: Tilsvarende 7 døgn, det samme gjelder ved «no show».

Avbestilling må skje senest 1 måned før ankomst, eller under oppholdet.

Gebyr: Tilsvarende 1 måned, det samme gjelder ved «no show».

For gruppebooking gjelder egne regler avhengig av omfang. For reservasjoner som er forhåndsbetalt/booket via tredjepart, gjelder også egne regler.

For mer informasjon, ta kontakt med vår resepsjon i åpningstiden eller send oss en mail på info@theaptco.no.

For enkelte priskoder gjelder egne avbestillingsregler med ingen refusjon ved kanselleringer/endringer, som f.eks. web-deals, booking.com, hotels.com osv.

For mer informasjon, ta kontakt med vår resepsjon i åpningstiden eller send oss en mail på info@theaptco.no.